110421

Hej hej..
Yes, Alicia slumrade precis till i soffan..så nu ska lilla mamma passa på att skriva lite i bloggen. Förstår att lilla tjejen är trött då hon är vaken halva nätterna.. för att inte prata om hennes lilla mamma :(
Varit fullt upp, som vanligt även denna veckan.

I torsdags så var Sandra och Marie med sin lille son Kevin här på besök. Alicia fick jättefina kläder och även jag en liten sak i spets haha..satsar på att komma i den om sädär två år.



På fredagen var det dags för BVC igen och vår lilla prinsessa hade då gått upp till 3940 gram. På kvällen skulle vi egentligen premiärgrillat här hemma men så dök Andreas föräldrar upp med pizza. Gick ju bra det oxå :)

I lördags åkte vi ner till Amiralen en runda för att få tag i ett par rejäla promenadskor till mig, nu ska fettet brännas :)
Några minuter efter att vi kom hem så dök Andreas kompisar Palle, Elias och Kalle upp för att uppvakta Alicia. Hon fick jättefina kläder ifrån Polarn&Pyret och en jättestor nallebjörn. Därefter så kom Andreas kusin Nettan och
moster Lisa förbi för att gratulera, fick även där jättefina kläder :)


I söndags så kikade pappa förbi på en liten fika och jag passade även på att få hjälp med att skicka in deklarationen.

I måndags så ringde jag till Rödeby församlingshem för att boka tid för Alicias dop. Tyvärr så renoveras kyrkan och är inte färdig förrän i augusti. Så fick boka församlingshemmet istället.. ja ja, bara det är en präst där så ska väl det går bra oxå :)
Fick även ta och ringa till veterinären då lille Casper haft två anfall under helgen. Veterinären tycker att det låter som att han antingen har en cysta eller en tumör som sitter och trycker i huvudet vilket gör att han får dessa "anfall" och inte kan kontrollera sin kropp. Jag skulle iallafall avvakta lite för att se hur ofta anfallen kommer, o nu har det varit lugnt i en vecka.
På kvällen var moster Katta här på besök, sen var vi bjudna ner till pappa på lite grillad korv.


I tisdags åkte jag in till stan med Alicia (första gången) för att möta upp Malin och Emma med sina barn och ta oss en glass på glassiären. Blev en heldag och jag hittade galet mycket fina vår/sommar kläder till Alicia. Passade även på att köpa en vårjacka till mig själv.

Igår så var jag bara hemma och mös med Alicia. Under eftermiddagen så dök den förra ägaren till huset upp med ett STORT påskägg till Alicia. I ägget så låg det kläder ifrån Polarn& Pyret :)


Är bara tvungen att lägga upp en bild på vår gräsmatta (en liten del utav den) och våra fina påskliljor... blir så otroligt lycklig av att sommaren närmar sig :)
Snart kommer älskling hem och 4 dagars ledighet ihop väntar :) Härligt!! Vid 14-tiden är det dags för BVC igen, spännande o se hur mycket vår lilla prinsessa väger.

Ha en riktigt trevlig påsk allihopa :)

Puss Puss♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

Intressant sida du har! Jag har kollat igenom några av dina andra blogginlägg och jag diggar vad jag ser :D.

2011-05-08 @ 12:24:22
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback