110412

Hej hej..
Får nog göra om min blogg till en "veckoblogg" för det är ju ungefär så ofta jag känner att jag har tid att blogga nu för tiden. Nu sover iallafall min underbara dotter, så jag passar på att skriva av mig lite. I natt har Alicia varit omöjlig. Hon vaknade vid 02.00 och skulle ha mat, sen somnade hon inte om förrän 05.30. Puh!! Stackars lilla mamma som fick vara uppe med henne, för hon ville INTE ligga i sin egen säng. Var pip och gnäll varenda gång jag försökte lägga ner henne.

Igår så var lilla familjen inne och fotograferades till tidningen. Så i morgon kommer vi i BLT och på måndag i Sydöstran. Alicia och Andreas blev jätte fina..en annan ser ut som en köttbulle :( Men men.. har iallafall lyckats gå ner 13 kilo, bara sådär 20 kvar.. *snyft
Igår kväll hade vi besök utav av mina underbara arbetskollegor. Fick jättefina presenter och det var galet roligt att få träffa dom igen. Finare och gulligare kollegor får man leta efter <3

Så vad har man haft för sig de senaste dagarna?!!

I fredags var jag på BVC och skulle väga Alicia..hon väger nu 3600 g..en viktökning på 400 g. Är egentligen inte speciellt förvånad med tanke på hur mycket hon äter. Barnmorskan överröste mig med komplimanger över hur galet söt Alicia är. Hihi, man är en stolt mamma :) Senare på kvällen så tittade syrran upp en runda för att prata av sig lite.

I lördags så åkte vi ner en liten runda till Lyckeby för att köpa de där trädgårdsmöblerna vi hade hittat till balkongen. Min snälla pappa mötte upp oss för att hjälpa till att bära. Passade även på att springa in en runda på Kappahl för att inhandla lite kläder till Alicia. Ja ja, jag vet.. jag är hopplös :)
Pappa stannade kvar på en kopp kaffe och lite senare dök även Andreas föräldrar upp.

 
Under söndagen så fick vi åka en runda till sjukhuset med mormor och på eftermiddagen blev vi bjudna på söndagsmiddag hem till Andreas föräldrar.

Idag har jag haft besök utav Naemi..som var väldigt god vän med min mamma. Ikväll kommer Madde & Daniel hit en runda för att kika på Alicia.

Puss puss♥



Alicia är sååå galet söt när hon har badat och blivit insvept i sin rosa badkappa...är så hjärtat smälter. Godetid vad underbar hon är ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback