Full rulle.... jämt!!!

Hej hej..
Ok, det är bara att konstatera..godetid vad tidskrävande det är att ha en liten bebis hemma. Har inte haft en chans att blogga på flera dagar. Så fort det funnits tid så har min lilla älskling uppehållt mig eller så har orken inte funnits där. Alicia vaknar och ska ha mat vart 3:e timme om nätterna vilket gör att man är som en trött zombie om dagarna. Dum som man är så passar man inte på att sova medans hon gör det, utan då passar man på att försöka göra allt annat här hemma.. tvätta, diska och plocka. De senaste dagarna har hon varit galet "mammig", det enda som passat min lilla prinsessa har varit att bli buren eller ammad. 

Har varit fullrulle här hemma de senaste dagarna:
I torsdags så var Andreas mormor och morfar samt hans kusin Sanne här för att titta på Alicia. På kvällen kom Andreas kompis Erik förbi.
Casper börjar under eftermiddagen halta och jag blir hysterisk (som vanligt) då jag tror att han anfall kommit tillbaks. Får en tid hos veterinären dagen efter som konstaterar att min lille kise stukat tassen. PUH!! Nu har det gått några dagar och han är som vanligt igen :)
Senare på förmiddagen så tittar Andreas mamma förbi på en fika.
På lördagen så åker vi ut till min mormor för att visa Alicia. På söndagen tittar moster Katta upp en sväng och vi tar oss en promenad ner till pappa. Igår var det Andreas sista föräldradag så vi åkte ner en runda till Amiralen för att köpa lite trädgårdsredskap. Senare på kvällen bjöd hans föräldrar upp oss på midddag.
Idag så har jag och Alicia varit hos min farmor och fikat. Min söta farmor blev så rörd när hon såg henne att hon började gråta.

Nähä, nu ropar sambon att maten är klar :) men mamma Ullis hann ju iallafall med några rader... ;)

Puss puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback