110407

Hej hej..
Idag har jag haft besök av underbara Katarina Larsen som nu även går under titeln "extramormor". Hon hade köpt ett påskägg till Alicia som hon lagt en napp och en leksak i. Sen fick Alicia en superfin liten blomma i en rosa kruka som ser ut som en prinsesskrona att ha på sitt rum, en liten nalle och ett halsband med ett silverhjärta på. Jag och Andreas fick en jättefin påskblomma i kruka. Omöjliga kvinna :)



Igår så träffade jag Marie en runda, så vi tog oss en promenad runt Rödeby sen köpte vi med oss varsitt wienerbröd att fika på här hemma. Mycket trevligt :) På eftermiddagen så tittade svärmor/Alicias farmor förbi en runda så jag och Andreas passade på att göra i ordning i trädgården lite. Räfsade lite löv och planterade lite fina vårblommor. Sen kom även farbror Tobbe förbi en runda. Som sagt, full rulle...jämt :)

Puss puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback