Var är våren??

Hej hej!!
Usch vilket jäkla väder det har varit dom sista dagarna.. Var är våren??
Fullt upp denna veckan och dessutom haft/har en sjuk pojkvän som inte gjort annat än hostat, hostat, hostat och haft feber :(
I måndags hade jag utvecklingssamtal på jobbet och därefter möte. Var hemifrån 12 timmar..:/
I tisdags efter jobbet så åkte jag och Andreas hem till min söta Carro som var nere på besök från Stockholm med sin fina familj. Blev som vanligt en massa skvaller och skratt. Två timmar senare när vi var på väg hem fick Andreas punka på bilen. Tur i oturen precis bredvid en däckfirma som dessvärre stängde 15 min tidigare. Domkraften ger vika och går inte att rubba. Vi ringer till hans föräldrar och det visade sig att dom bara var några minuter därifrån, men ingen domkraft. Så vi får åka upp till pappa för att låna en. Problemet löst!!
I onsdags hade jag tvättstugan precis hela kvällen.
Utvecklingssamtal även i torsdags efter jobbet.
Igår hade jag och älsklingen mysfredag. Beställde pizza och gosade i soffan.



Överraskades med blommor, lotter och ett fint kort igår.

"Tack min underbara älskling för att du har tagit hand om mig när jag varit sjuk. Du är det bästa som hänt mig. Puss Puss / Andreas"



Kan man bli annat än lycklig??

Puss Puss♥

Kommentarer
Postat av: katta

sis våren kom ju idag!! :D

2010-05-11 @ 19:14:10
URL: http://katariiiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback