Äntligen är våren här.. :)

Hej hej..
Tänkte passa på att slänga in ett blogg inlägg nu medans min underbara sambo ligger bredvid och hoppas på att hans bakfylla ska gå över. Åhh, vad det känns bra att säga. Sambo, sambo, sambo :D
I söndags flyttade min älskling hit och det känns verkligen hur underbart som helst.
Igår så var vi bjudna till Andreas kompis Jonas som fyllde 25. Gratis mat och dricka i massor, därav en hemsk bakfylla idag. Nja, jag mår egentligen ganska bra men med sambon ;) e det värre. Stackarn!!
Vi skulle egentligen åkt ut till sommarstugan idag i sällskap med pappa och syrran men när jag tvingat upp Andreas till frukostbordet o det var dags att bli upphämtade så kunde han inte resa sig. Var bara att ställa in :(
Festen igår var iallafall hur kul som helst. Underbart trevliga människor och live underhållning. Festen var på tomten och med ett stort partytält. Vädret var jätte fint. En riktig kanon kväll :)




Veckan har rullat på, som vanligt lika fullspäckad. I måndags skulle Andreas bror släppa ut sina kor på grönbete och självklart ville man kika på detta. Det jag inte visste var att jag skulle behöva hjälpa till, så där står man med en stor pinne och skakade av nervositet när dom stora kossorna på nästan 300 kilo kom hoppande emot en. Allt gick iallafall hur bra som helst och det var riktigt kul och se.
I tisdags kväll var vi uppbjudna hem till Andreas föräldrar på lite mat och passade på att ta en lång promenad i det fina vädret. I onsdags hade vi Vårutflykt på jobbet och begav oss ut till Sjuhalla med alla barnen. Vädret var superfint och dagen trevlig. Andreas och jag begav oss upp till Rödeby när jag slutat och gick en runda bland kvarteren. Sen åkte vi hem till Tim och Helena för att kika på deras nya hus.
I torsdags hade vi planerat in det årliga "Loppet" på jobbet, då barnen ska få ta sig runt kvarteret och sedan få medaljer och glass. Jag hade fått "äran" att springa med 5-6-åringarna och godetid vad jag fick springa. Jag var helt färdig när jag kom i mål.
I fredagskväll var jag och Andreas uppbjudna till hans föräldrar på grillning.

Nähä, kanske dags att försöka få liv i snyggingen bredvid..

Puss Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback