100501

Hej hej..
Ikväll skulle vi på 25-års fest hos Andreas barndomsvän, men födelsedagsbarnet messade en timme innan och skrev " Ullis blir enda tjejen ikväll, bara så ni vet"
HELL NO!! Så jag skickade iväg Andreas dit själv. Får bli en grabbkväll för honom, kan han behöva :)
Jag tar mig en lugn kväll i soffan med lite film och mys istället.

Veckan har rullat på, fullt upp på jobbet då jag ska ha mina utvecklingssamtal nästa vecka. I torsdags kl: 14 var vi allihopa bjudna hem till mormor på 85-års kalas.
Syrran och jag hade lagt ihop till en lövkorg (i plast då den förra vi köpte henne som var i virkad trä istället började användas som tvättkorg, så den inte skulle riskeras att förstöras ute) Lövkorgen fyllde vi med saker hon gillar. Uncle Ben`s såser, oliver, choklad, vackra servetter och en Svensk Damtidning. Vi köpte henne även en supergod gräddtårta.
Se bilder från kalaset: HÄR!!

Igår var vi bjudna hem till Yessie och Peter för lite grillning. Vi blev nog ungefär 20 stycken. En riktigt trevlig kväll :)

Jag och Andreas sprang upp en runda på stan innan. Köpte mig två vardagströjor, underkläder och en fin kjol :)
 


Puss Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback