100330

♥Hej hej♥
Åkte inom syrran på en kaffe efter jobbet idag, Anders var där och han gav mig jättefina blommor i försenad födelsedagspresent.
Vädret är dessutom toppen, jag har en underbar pojkvän och jag fick dessutom tillbaka på skatten.. mer än jag trodde :) hihi!! Life is good!!

I lördagskväll åkte jag och Andreas upp till min söta vän Emily för lite film och snack. Filmen En natt på museet gick på tv.
I söndags vid 11-tiden promenerade jag och älsklingen ner till cafè TreG  för att möta upp Hanna, Thomas, Johanna, Anja, Yessie och Peter för en brunch. Mycket trevligt!! Åt så himla mycket att jag fick magknip, men gott var det :)
Därefter åkte jag och Andreas på en liten road-trip. När vi var på väg hem var suget efter mat stort och vi bestämde oss för att handla på Maxi. Där kommer vi dessutom på den briljanta idén.. VI SKA SPELA BINGOLOTTO... Så kl:19 sitter vi mätta i magen framför Lotta Engberg och håller tummarna för vinst. Blev tyvärr ingen vinst, men roligt hade vi :)

Igår började ytterligare en ny jobbvecka..När jag kom hem från jobbet så hade jag sjukt mycket energi så jag satte igång med storstädning. Vänder upp och ner på alla mina garderober och rensar ALLT som jag inte vill ha.
Är som pappa brukar säga: "Man ska fråga sig, har jag använt detta det sista halvåret eller kommer jag att göra det närmsta halvåret??" ;)



Nähä, snart är det Desperate Housewives... :)
skit skit skit.. var ju inställt *snyft

Puss Puss♥


Kommentarer
Postat av: Nadja Casadei

Du är värd att må så bra jämt gumman!!! Puss & kram

2010-03-31 @ 23:53:49
URL: http://www.nadjacasadei.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback