Full rulle nästan jämt...

Hej hej..
Oj, upptäckte precis att det är hela 8 dagar sedan jag bloggade sist. Har haft så otroligt mycket att göra på sista tiden och dessutom varit sjuk. Så när jag väl haft lite tid över så har inte orken funnits där.
Syrran fyllde ju år i förra veckan så kalas var inbokat hemma hos henne på söndagen tillsammans med pappa ,farmor och mormor. Ja, större än så är inte släkten...
På kvällen åkte jag och Andreas ( ja, A har blivit Andreas) upp till min söta vän Emily och Petter med nävarna fulla av pizza för att kolla Falk på tv.
Ny jobbvecka framför sig. På måndagen tittade jag och Andreas på filmen 2012. Han hade pratat om denna en lång tid så nu fick jag ge med mig. Måste säga att den blev bättre ju längre man hade tittat, men jag var mycket skeptisk i början. Så helt klart en sevärd film.



Veckan rullade på..
Var bjuden hem till Yessie tillsammans med resten av tjejerna på Våffel-kväll i torsdags. Timmarna gick och kvällen var lika trevlig som alltid och våfflorna supergoda. Jag hade dessvärre känt mig dålig under dagen, förkylningen som jag haft sen innan jul verkar aldrig vilja ge med sig och nu hade jag även halsont och börjat få frossa. Så fick krypa direkt i säng när jag kom hem. 


 
Igår slutade jag tidigt, kände mig pigg i kroppen men däremot forf. halsont. Jag och Andreas bestämde oss iallafall för att ta en trip till Växjö. Fick tag i en superfin vårjacka, lite tröjor och ett par jeans. Skulle egentligen lagat lite mat men klockan var så mycket när vi kom hem så det fick bli pizza framför Let`s dance finalen :)

Idag har jag varit iväg med syrran precis hela dagen. Möttes upp redan kl: 11 för att ta en tripp ut till Lyckeby. Hittade mig 2 par skor på Skopunkten som jag blev jättenöjd med. En väska och en scarf på Lindex. Därefter åkte vi bort till Blomsterlandet för att inhandla lite blommor som vi skulle plantera hos mamma. Syrran började bli hungrig så vi åkte inom McDonalds innan vi for upp till Rödeby. När vi planterat blommorna så åkte vi inom konditoriet för att köpa med oss lite fika och överraska pappa med. 
Syrran är så jäkla rolig. När expediten precis packat in våra bakelser och ska ta betalt så utbrister syrran högt: NNEEJJ, fan....Jag glömde köpa strumpbyxor.
Expediten bara hoppar till och säger: Oj, jag trodde att jag hade gjort något fel.
Godetid vad vi skrattade :)

Fick åka inom Lindex ytterligare en gång för att köpa dessa strumpbyxor innan vi begav oss hemåt. Det totalt ösregnade när vi skulle stiga ur bilen så vi sysselsatte oss med att göra lite roliga grimaser i bilen tills det värsta regnet var borta. Jag väntar med spänning på att syrran ska lägga upp detta på hennes blogg :)




Trevlig lördagskväll alla söta läsare :)

Puss Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback