Vänner, kärlek och melodifestival..

Hej Hej..
Oj så dålig jag har varit på att blogga denna veckan. Ikväll är det Melodifestival- finalen och självklart ska jag och min A sitta bänkade framför tv:n med lite god mat och vin.
Idag har jag varit och fikat med min söta Hanna. Var fullt på alla caféer så vi köpte med oss lite fika och begav oss hem till Hanna istället. Mysigt med lite snack och "catch-up"
Så vad har hänt de senaste dagarna då.. hmm.. ja i onsdags slutade jag tidigt och mötte upp A efter jobbet för att kika i lite affärer i jakt efter en snygg ryamatta, tog en fika på Mio-möbler när vi ändå var där. Sen var det möte med jobbet på kvällen.
I torsdags hade jag tvättstugan på kvällen och sen blev det lite film hos syrran.

Igår åkte jag hem till min gamla vän Emma efter jobbet. När jag skriver gammal så syftar jag inte på hennes ålder utan på att vi känt varandra i 21 år. Helt galet!! Har inte umgåtts med varandra de senaste två åren men blev så himla glad när hon ringde på min födelsedag för att gratta. Så nu hade vi bokat in en fika. När man väl satt där så var det som om de två sista åren inte existerat. Vi babblade på om allt möjligt och tiden bara rann iväg. Hon letade fram lite videos som hennes pappa filmat bl.a lite julshower samt skolavslutning från 1992. Godetid, var så tårarna kom när man fick syn på sig själv. Hur man såg ut för 18 år sedan. I en julshow dök jag upp i en "Marilyn Monroe-liknande" klänning och läste en dikt. Jag kände inte ens igen min röst. Sen var vi fem tjejer ifrån klassen som dansade till Carola. Koreografen borde sparkas.. ha ha.
Är otroligt glad att vi bestämde att ses och hoppas att vi kommer hålla kontakten. På kvällen blev det pizza, vin och Let`s dance med min älskling♥

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback