Ullis bakar...

Hej hej..
O, vilken trevlig trip vi gjorde i söndags. Åkte först åt Jämjö, sen vek vi av mot Sälleryd. Hamnade på väg mot Torsås innan vi vek av mot Rödeby. Varken jag eller A hade varit i dom trakterna på år o dar så det var riktigt kul att se hur allt förändrats. Pratade en massa minnen "där bodde ju han" "o titta, där var det en massa fester"  "dit har dom flyttat"
Senare på kvällen hade vi "filmmys". Blev filmen Luftslottet som sprängdes.



Igår vad jag sjukt trött när jag kom hem. Hade jobbat hela dagen och sen dessutom möte på kvällen. Slängde mig i sängen för att läsa nyaste numret av CHIC. Det var oxå det enda jag hann göra innan jag däckade av trötthet.


Idag slutade jag tidigt och fick jag för mig att jag skulle baka. Så åker inom affären på väg hem från jobbet för att inhandla det jag behövde. Vilket var typ ALLT. Efter 3 timmar är jag färdig och det ligger nu 45 kanelbullar i mitt kök. Mums :)
Hade bestämt att jag skulle göra kärleksmums också, men godetid så trött jag är. Får göra det en annan dag.
Ikväll börjar Desperate Housewives igen. Härligt!!

Puss puss♥




Kommentarer
Postat av: Helena

bjud hem mig på bullar och kaffe så kommer jag kram Helena E ,f.d Jönsson ha ha ha

2010-03-02 @ 18:11:07
Postat av: maria

Det nöjet har man delat med dig, o goda blev dom även fast de kanske inte uppskattades av en viss person!:)

Antar att du lärde dig en läxa sen sist.. att hälla i sockret INNAN degen är klar;) haha

2010-03-11 @ 01:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback