Idag kom mina första vårkänslor..

Hej hej..
Åh härliga väder. Idag har solen lyst och värmt, snön har börjat smälta och mina vårkänslor har kommit. Jag behövde inte ens ha den där extra fleecen under jackan på jobbet. Underbart :)

Igår var jag och bowlade med Johanna, Hanna, Anja, Malin, Yessie och Malins kille Dennis. Jag vann!!! Nja, egentligen så vann ju Dennis..men utan tjejerna vann jag.. hihi!! Är ju det som räknas då det var den internationella kvinnodagen igår, vilket betyder att Dennis resultat inte gällde ;) (snodde bilden ifrån Anja, ser ut som ett spöke men Johanna och Hanna blev så söööta )

Efteråt kikade syrran upp en runda, hon behövde ha hjälp att bränna en skiva att ha i bilen då hon skulle upp och hälsa på en kompis i Eksjö några dagar. Därefter blev det Hollywoodfruarna och lite mat i soffan. Lycka!!

Blev ingen bio i söndags. Vi är ju roliga..efter mycket om och men så hade vi reserverat två biljetter till Snabba Cash men när vi sedan ätit och slängt oss i soffan för att invänta tiden så blev vi båda jätte sega. Slutar med att vi struntar i bion och kollar på Wallander hemma i soffan istället.

Nähä, dags att sluta för snart kommer min A :)

Puss Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback