HELG och dessutom fin i håret.. :)

Hej hej..
Äntligen fredag och nu väntar en härlig helg :) Kom hem från frisören för en stund sen. Äntligen var det dags att få utväxten färgad och hårtopparna klippta. Blev som vanligt otroligt nöjd då min frisör Therese är helt underbar.
Ikväll blir det lite filmkväll med min söta lillasyster. Hon är för rolig, skrev i ett mess tidigare idag att jag skulle handla ostbågar till kvällen. Hon hade suttit och kollat på Vakna med The Voice i morse och där hade Maria Montazami ifrån Hollywoodfruar varit och ätit just ostbågar. Detta skapade då ett kraftigt ostbåge-begär hos min syster.
Tror att jag faktiskt ska slänga ihop lite kakor tills ikväll. Jag har minsann fått mersmak för detta, är ju faktiskt ganska kul.
I tisdags slängde jag ihop lite kärleksmums och syrran hängde snabbt på låset när hon fick nys om detta. Nån timme senare dök även min underbara A upp. Så där satt vi alla tre och mumsade på mina goda kärleksmums.
 



Har jag nämt att jag har världens underbarste pojkvän. Igår fick jag ett mess på jobbet. Han ville bjuda ut mig på middag och bio. Tyvärr så gick filmen vi skulle se så himla sent, så vi har bokat in detta på söndag istället. Vi bestämmer istället för att laga lite mat hemma och bara mysa i soffan. Nån timme senare har vi fortfarande inte kommit på vad vi ska äta och är båda två på tok för trötta för att laga mat. Kilar ner till närmsta pizzeria och köper med oss varsin kebab.
Får ett mess av syrran precis när vi är på väg in genom dörren. Hon hade bakat kladdkaka. Så efteråt kilar vi över till henne för lite fika. Mums!!

Puss Puss♥


Kommentarer
Postat av: katta

tur man inte har den största utväxten i stan faktiskt! haha

2010-03-07 @ 12:54:36
URL: http://katariiiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback