Härliga helg :)

Godmorgon..
Egentligen borde jag dra mig själv ur sängen men idag är det en sådan dag man bara vill ligga kvar och göra absolut ingenting.
Ännu en helg har sprungit iväg och det är galet att det redan är söndag.
I fredagskväll var jag hemma hos syrran och tittade på filmen Som man bäddar. Den har ju några år på nacken men var så himla längesen man såg den. Hade bakat lite chokladbollar kvällen till ära som vi satt och mumsade på tillsammans med dessa ostbågar som syrran var sååå sjukt sugen på.
När jag precis kommit hem så dök min A upp från kalaset han hade varit på. Vaknade pigg och utvilad igår och bestämmer mig för att baka lite scones till frukost. Mums!!



Nån timme senare beger vi oss till Kalmar. Emily hade bjudit dit oss på invigning av Smålands traktors nya lokaler. Har väl inget vidare intresse i att kolla på traktors och liknande saker men vad gör man inte för sina vänner. Det skulle ju dessutom bjudas på smörgåstårta och fika :)



Blev en tripp till IKEA när vi ändå var i Kalmar. Världen är verkligen liten, när vi precis ätit lunch (inget IKEA utan köttbullar) så springer jag in i min söta kollega Helena som är där med familjen för att kolla kök.
Vid 16- tiden beger vi oss hemåt och A börjar prata om hur sugen han är på lite rödvin ikväll. Attans, systemet som stängde för en timme sen. Ringer pappa som visade sig ha en bag-in box till försäljning :)
Springer inom syrran när vi kommit tillbaks till stan för att lämna sakerna hon bett mig köpa på IKEA till henne, efter kaffet som hon bjöd in oss på går vi hem till A och slänger oss på soffan. Helt slut!!
Blir "italiensk afton" framför Melodifestivalen i form av rödvin och pizzaslice:)

Ikväll blir det bio men vi har fortf. inte bestämt oss för vilken film vi ska se.. Jag är så otroligt sugen på att se  Remember Me, med Robert Pattinson men den har inte premiär förrän på fredag :( Hmm??

Puss Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback