Egentligen x 3

Hejsan..
Oj oj.. det är så längesen jag skrev ett blogg inlägg att jag är tvungen att kika på det förra inlägget för att komma ihåg vad jag skrev sist..O då är det illa..
Ja, man kan ju egentligen undra vad jag egentligen gör när jag egentligen inte har tid att blogga.. Hmm, väldigt många egentligen där :)

Ahh, just det.. det sista inlägget slutade med : "nähä, kanske dags att försöka få liv i snyggingen bredvid"

Ha ha, ja det gick ju bra. Det var ju då vi hade varit på fest hos Andreas kompis Jonas.. för sådär 2½ vecka sedan.
Det kvällen var ju en kväll att minnas..ha ha.

Här är ett bildbevis från hemfärden (jag bjuder på det)





De sista två veckorna har varit fullspäckade (som vanligt).
Det har varit :


  • tandläkarbesök
  • kusin kalas,
  • Bingolotto-spel  
  • middagar uppe i Bredabäck
  • sett filmen Avatar (äntligen)
  • Farmor 85 år
  • varit hos frisören
  • varit på husvisning+möte med banken
  • grillat ett antal gånger
  • Fest hos Johanna och Anja som båda fyllt 25 år
  • Möhippa för min kära kollega Lotta (tog en dagstur till Kristianstad)

Det är vad jag egentligen har gjort, då jag egentligen inte haft tid att blogga..som jag egentligen borde haft ;)

Lovar att bli bättre♥

Puss puss



O hur kan jag glömma, min älskade kise fyllde 8 år igår... Grattis Grattis min lilla Casper ♥


Kommentarer
Postat av: katta

haha nä seriöst?! det där va den fulaste bilden ja sett på länge HAHAHAHAHA!! inte undra på att ni aldrig följde me till ungskär. fylletrattar e va ni är :)

2010-06-09 @ 10:57:14
URL: http://katariiiiina.blogg.se/
Postat av: Mysan

Stört skön bild asså =) tihi söta ni e ;)

Nu läste jag om HUS här :) wiiihihiih???? ny bidda man liksom nyfiken ;)

Kram

2010-06-12 @ 17:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback