<3 Ulrika & Andreas 25/6 2010 <3

Det var en kväll, närmare bestämt den 5:e december. Jag var på väg hem efter att ha hämtat en vän uppe i Eringsboda. Klockan var 02.30 och jag hade precis parkerat bilen på gatan utanför lägenheten. Andreas var på väg hem efter en utekväll med vänner. Tyckte det var ett välbekant ansikte som passerade bilen och bestämde mig för att ringa en signal
-Hej, e du ute och går?? För isåfall går jag bakom dig..

Eftersom jag och Andreas känt varandra sen flera år tillbaka via hans storebror så började vi snabbt småprata.
Helgen efter är det dags för det årliga julbordet med jobbet. Jag och Andreas skickar sms titt som tätt till varandra under kvällen. På natten möts vi upp hemma hos mig, sen den natten är det totalt kört.

Nu 6 månader senare är vi både sambo, galet kära i varandra och nu på midsommarafton förlovade vi oss :)

Jag har träffat mitt livs kärlek ♥ och det konstiga är att han har funnits där precis hela tiden...

Jag älskar dig Andreas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback