Nedräkning börjar...

Hej hej..
Tänkte slänga in ett liten inlägg medans älsklingen fixar maten ute i köket. Kassler och nypotatis. Mums!!
Idag började jag jobba på min sista vecka innan semestern. Längtar Längtar Längtar!!

Kvällen hemma hos Gunilla i lördags blev precis lika trevlig som jag förväntat mig. Vi grillade, drack, skrattade och tog en kvällspromenad ner till havet.





I söndags åkte jag ut till Trummenäs för att sola i sällskap med Andreas mamma Yvonne, brorsan Tobbe och kusinen Nettan. Andreas själv var iväg och hjälpte till på ett fotbollsläget för lite yngre barn. Efteråt grillade vi hemma hos Andreas föräldrar och sen åkte vi iväg för att ta ett kvällsdopp i en sjö som ligger i närheten.

Nähä, nu är maten klar.
Hörs..
Puss puss♥

Kommentarer
Postat av: Katja

Vad fiiina ni är allihopa!! Ser supermysigt ut =) Kramar

2010-07-07 @ 14:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback