Äntligen semester :)

Hej hej..
I fredags jobbade jag sista dagen. Vilken underbar känsla att få veta att man nu är ledig i en massa dagar, närmare bestämt 16 stycken :) Sen ska jag jobba en vecka för att därefter vara ledig ytterligare 7 stycken.. Life is goood :)

Efter jobbet i fredags så träffade jag syrran en runda. Vi var åkte upp för att gå en runda med Andreas lilla vovve Tindra och sen tog vi en fika hos hans mormor & morfar.

På lördags eftermiddagen satte vi oss i bilen för att åka upp till Västervik. Hans föräldrar låg där med husvagnen och vi bestämde oss för att åka och hälsa på. Hela söndagen spenderade vi vid havet. Underbart :)
På kvällen var det dags att åka hem igen eftersom Andreas skulle jobba dagen efter.






Igår hade jag en heldag med syrran. Först så låg vi och solade på Saltö. Sen efter 2 timmars tjat och även lite tjat från min vän Olas sida (som oxå solade på Saltö) så tog jag mig ett dopp till deras lycka. Jag som egentligen är världens största badkruka. Brrr!!!!

På kvällen så grillade vi och tog oss ett dopp nere vid Yasjö.





Ahh, just det.. jag passade även på att klippa Casper igår. Tur man inte blev frisör.. :/ ha ha!! Jaja, det växer ju ut iallafall och det måste vara otroligt skönt för honom att slippa den tjocka pälsen i värmen.




Nu blir det stranden..:)

Puss puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback