Yessies 25-års fest...

Hej hej.. Oj oj, vilken trevlig och riktigt superkul kväll vi hade igår. Igår var det ju dags för Yessies 25-års fest vilket jag hade sett fram emot under hela veckan. Åkte hem till Johanna vid 15-tiden för att hjälpa varandra med håret. Strax innan 19 så hämtar Johanna upp mig, vi plockar upp Hanna på vägen och sen beger vi oss till Yessie. Hon bjöd på en jättegod pastasallad och stämningen var på topp. När alla fått i sig lite stärkande var det dags för Singstar. Girls vs. Boys. Kan säga att vi tjejer tog hem att :)
Lite senare var det dags för charader. Vi begav oss upp till Statt vid 00.30 tiden. Hade sjukt kul på Statt och man ville inte att kvällen skulle ta slut.

Tack mina söta underbara vänner och ett speciellt tack till min bästa vän Johanna. Vad hade livet varit utan dig, älskar dig så mycket. ♥

Dags att börja fixa i ordning sig, ikväll kommer A.. =) =) =)

Puss Puss♥



Kommentarer
Postat av: Nadja Casadei

SHIIIT vilken sexig klänning!! Den där går du INTE ut i stumpan!!! Jag har inte tid att åka hela vägen från Stockholm ner till Karlskrona bara för att rädda dig från en massa dreglande karlar!

2010-01-24 @ 23:19:17
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback