Maskerad på jobbet, snö och lite shopping...

Hejsan.. Usch o fy vilket ruggigt väder det är ute och gårdagen var ännu värre..Igår höll jag på att blåsa bort i snö och blåst. Idag höll jag knappt på att få ut bilen. Var säkert en halv meter snö runt om den. Fick gå runt och sparka bort snön kring hjulen och sen tryckte jag gasen i botten. Efter att ha slirat lite fram och tillbaks så lyckades jag ta mig därifrån.

Idag har vi haft maskerad på jobbet, för att fira att förskolan fyller år. Inte varje dag man är en prinsessa med tiara, korkskruvar och högklackat tillsammans med kollegor som Dart Vader, en nyckelpiga, Mr Sailer, piraten Blom och Pocahontas. Ungarna var överförtjusta och jag överröstes med komplimanger om vilken vacker prinsessa jag var.


Mötte upp Johanna nere på stan efter jobbet. Hann precis inhandla det jag planerat under de 45 min jag hade på mig innan de stängde. Efteråt gick vi till 1344 och beställde varsin pasta. Pasta med fläskfilè är sjukt gott där.

Imorgon har jag tagit semester eftersom jag har så sjukt mycket att plugga. Är inne på sista veckan med historian och som jag skrev i förra inlägget så är denna helgen hemsk. Blir plugg hela dagen imorron och på lördags för att bli klar med det 5:e och sista arbetet. På söndag är det dags för tentan. Usch o fy!!  Det enda positiva som jag ser fram emot är att A kommer i morgonkväll. Har inte setts på 5 dar så nu är morgonkvällen bokad med kina-mat, Let`s dance och Sommaren med Göran. O så självklart en massa mys :) Längtar!!!

Puss Puss♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback