Nyårsafton 2009

Hej hej.. Tänkte ge mig in på att slänga in ett blogg-inlägg trots det förbannade jävla viruset som satt sig i datorn och ploppar upp varannan minut. Idag har jag suttit hos min killkompis Stefan och pluggat precis hela dagen och hela kvällen. Från 14 till 00. Godetid, mitt huvud bara snurrar och jag känner mig helt väck i huvudet. Vilken hjälte till kille iallafall. Inte nog med att han flyr sin egna lägenhet precis hela dagen till förmån för mina studier. Han ringer dessutom ifrån festen han är på o undrar om jag är hungrig. Går sedan ifrån Björkholmen för att lämna en pizza till mig. Puss till dig ifrån mig!! ♥

Har ju inte berättat om nyår. Detta nyåret var bland det bästa nyår jag har haft. Underbart trevliga människor och suveränt god mat.
Det var Yessicas kille Peter som hade festen som var på Lindesnäs. Vi träffades kl:18 och det bjöds på välkomnsdrink och goda snittar. Lite senare är det nyårsbuffè som bestod av en exotisk planka med potatisgratäng. Hur gott som helst:) Därefter blev det lite mingel och sen delades vi in i 2 lag. Soffan och bordet:) Nu var det dags för lite lekar iform av en musiktävling som Fredrik hittat på nätet. Det skulle gissas på intron, sjungas låtar, gissas på artister. Tyvärr så förlorade mitt kära "soffan" lag trots en fin insats utav mig själv.. haha.
Tiden gick snabbt och helt plötsligt var det knappt 2 minuter till tolvslaget. Där står vi allihopa och huttrar och fryser samtidigt som vi skålar i champagne, pussas och ger nyårslöften. Ja, jag var nykter men ½ glas champagne åkte ner ;) Sen blev det dans, skratt och "linslusar" all night long. När de flesta gäster åkt hem så satt jag, Anja, Johanna, Stefan, Sanna, Yessie och Peter kvar och var hur pigga som helst. Slängde fram ett sjukt roligt spel där det var tjej vs. killfrågor. Kl: 04 slängde vi in handduken och begav oss hemåt.

TACK MINA UNDERBARA VÄNNER FÖR ETT TOPPEN NYÅR. LOVE YA!!!






Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack själv, det var helt enkelt ett toppen nyår.

Kram på dig.

2010-01-03 @ 14:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback