My lover is back...

Hej hej.. Så äntligen har jag fått tillbaks min dator. Efter att ha varit utan i 2 veckor och ingen som kunnat hjälpa mig med problemet då tydligen viruset som jag råkade ut för verkade vara av värsta sort.
Pappas kollega lyckades iallafall och nu är den här. Lycka!! Dessvärre så har datorn fått omformateras vilket innebär att alla mina program och inställningar försvann. Dokument fick läggas på en back-up för att sedan kopieras in i datorn igen. Tog hela kvällen och halva natten.. men men.

Så vad har hänt sen sista blogg-inlägget då. I lördags var jag nästan hela dagen hos syrran för att plugga. På kvällen var jag, Johanna och Johan hembjudna till Roger på tacoskväll. Efteråt blev det glass och godis framför filmen Drag me to hell. Godetid vilken film, jag vet egentligen inte vad jag ska säga om den. En sak är iallafall säker och det är att jag numera har en stor fobi för gamla tanter med löständer.. haha.
När jag precis ska parkera bilen hemma så ringer Stefan. Han skulle åka till Norge dagen efter och ville säga hej då. Såklart han fick!! På söndagen blir det frukost i form av Max-hamburgare. Mindre nyttigt. Därefter åker jag till Johanna med min stora tvättkorg. Hade tyvärr råkat missa min tvätt-tid i veckan och nu var det nästan på gränsen att vända trosorna ut o in.
På måndagen var det dags för jobb igen. Började redan vid 06.15 och ångesten var stor på natten då jag hade svårt att somna. Är ju hopplöst med helg, man vänder ju helt o hållet på dygnet. Åker inom Johanna för att hämta tvätten och kom på att jag var tvungen att köpa mig en extern hårddisk till killen som fixade datorn så alla mina dokument kunde läggas över. Så vi åker ut till Lyckeby och jag blir 10 minuter senare 700 kr fattigare. *snyft. Passar även på att köpa ny lampa til bilen. Däremot var det betydligt svårade att få dit den. SOS!! Ringer Donte som springer ner för att hjälpa oss. Vad hade man gjort utan killkompisar?!! :/
Igår var datorn färdig så åkte upp till pappa för att hämta den efter jobbet. Aningen surt att alla inställningar o program som t.ex spotify, messenger, picasa, VCL-player försvann.
Plockade upp Johanna efter jobbet idag som fick göra mig sällskap till Maxi för att köpa en ny almanacka. Den gamla räcker bara till nästa vecka och sen är min framtid tom ;) hehe..

Nähä, dags att ta sig nåt att äta innan min mage vänds ut och in..

Puss Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback