Äntligen helg :)

Hej hej.. Äntligen fredag och helg. Slutade tidigt idag vilket var otroligt skönt. Åkte inom posten på vägen hem för att hämta ett paket , en liten överraskning till en speciell person ;) hihi
Sen åkte jag inom TreG för att köpa med mig 2 st budapest-bakelser (som är bland det bästa jag vet) för att sedan bege mig hem till Hanna på lite kaffe.
Johanna ringde för en stund sen och kommer hit lite senare. Blir lite fredagsmys framför Let`s dance.. Skulle egentligen behövt plugga men självdiciplinen är inte den bästa på fredagar. Får banne mig ta tag i det imorron.

Mina ungar på jobbet e så söta. Idag när vi skulle gå ut så skulle jag hjälpa en 2-årig tjej med skorna. Min kofta hängde ner över henne så helt plötsligt torkar hon sin näsa på den..
Jag frågar: Men, vad gör du??
Hon svarar och ler: Jag älskar dig..
Hmm, kan man annat än le?!! Söta unge...

Imorron fyller Yessie 25 år så då blir det partaj för hela slanten. Har inte festat sen juldagen så ska bli så otroligt kul :)
Ska ha en ursnygg röd klänning som jag lånat av söta Hanna. Har inte hunnit bege mig upp på stan för att fika nåt nytt. Tur man har så snälla vänner :)

Idag bestämde jag och syrran att det blir den traditionella födelsedags-trippen även i år när jag fyller den 6:e feb. Har inte bestämt vart vi ska ännu, men vi har alltid så sjukt kul när vi åker iväg. Blir sedan lite mat med tjejerna på kvällen. Godetid, ytterligare 1 år mot 30 om endast 2 veckor. Vart tar tiden vägen?!!

Ha en trevlig fredagskväll allihopa :)

Puss Puss♥

Haha.. ni måste ju bara se kortet som syrran lagt upp på sin blogg idag... Se här!!



Kommentarer
Postat av: katta

haha i know!! tänkte skriva det först men så tänkte jag att nog ingen skulle se att du flashade nipplen :D

2010-01-22 @ 21:53:47
URL: http://katariiiiina.blogg.se/
Postat av: Mysan

Ååå va söta ni e :)

2010-01-23 @ 01:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback