100125

Hej hej..
Så är det ny vecka och denna veckan kommer bli tuff. Sista veckan med Historian och inte nog med att det 5:e  och sista arbetet ska vara inlämnat senast söndag så har jag dessutom den stora Historia-tentan i helgen. Usch o fy!! Åkte inom Johanna på väg hem från jobbet. Åkte och köpte varsin kebab som vi sedan käkade framför en film. Råkade slumra till efter maten, så kommer väl inte komma i säng i natt :(
Var precis inne på Statts hemsida. Fotografen måste ju bara älskat min snygga frisyr i lördags.. hehe!!

Snart börjar Paradise Hotel :)

Puss Puss♥





Jag, Anja (nån snubbe) och Yessie.


Hanna, Yessie, Johanna, Anja och Joel. (Jag själv minglade runt, som vanligt )

Kommentarer
Postat av: Johanna

hahaha.... "nån snubbe" heter Assar..hahaha... puss



PS... Du va otroligt snygg i håret.. hela du va snygg...

2010-01-26 @ 18:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback