100118

Hej hej.. Ny vecka och kom på att jag inte slängt in nåt nytt inlägg sen onsdags. Dåligt!! Så vad har hänt sen sist: I torsdags var det jobb som vanligt men slutade tidigt. Skulle ha möte igen vid 17-tiden med jobbet så bokade in en fika med Hanna på TreG för att fördriva tiden tills dess. I fredags skulle jag egentligen träffat Emily, som tyvärr blev avbokat då hennes kille precis opererats och ligger på lasarettet. Blev istället en myskväll a`la Ullis. Sängen, popcorn och lite bra filmer. Valen föll på The Stepfather och The Time Traveler`s wife.

I lördags blev det mys med Johanna. Skulle egentligen pluggat men hade noll motivation till detta. I söndags mötte jag upp Hanna för ytterligare en fika på TreG och sen hörde Petter av sig. Så blev film, godis och popcorn hos honom lite senare på kvällen. Trevligt trevligt!! Satt och kollade på I en annan del av Köping. Godetid vad jag skrattade. Han den där Tobbe.. Eller Tuuubbee.. som dom kallar honom e ju sjuuukt rolig :)

Ibland så får man som dagisfröken verkligen höra roliga saker. Idag så satt en utav mina 3-åringar och kissade på toaletten. Jag stod bredvid och bytte blöja på ett annat barn. Då säger 3-åringen: Ulrika, jag har kissat nu (vänder sig om o kollar på sin rumpa) oj, det kom en skit oxå!! *Ler stolt!!
ha ha.. gud vad jag skrattade...

Puss Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback