Wiieee!! Skolan e färdig..

Hejsan.. Skulle slängt in ett inlägg i mitt lyckorus igår. Men kunde inte logga in på sidan :( Gårdagen var en riktigt bra dag. Lönesamtalet med chefen gick riktigt bra. För att inte tala om betygsamtalet med min historia-lärare. Jag som fasat över detta och legat sömnlös full med ångest. När han började fråga ut mig om andra världskriget, första världskriget och allt vad detta innebar, nationalismen samt lite kring medeltiden så bara babblade jag på. Fattar inte nu efteråt var allt kom ifrån. Han gav mig betyget VG på hela kursen och gav mig en stor eloge för mina fina arbeten jag gjort. WIIIIEEEE!!!!
Jag är nu äntligen klar med min skola :) Åkte upp till Emily igår kväll, där jag blev bjuden på varmamackor och sen mumsade vi i oss tårt resterna ifrån söndagen.

Usch, idag mår jag lite illa. Vet inte om jag håller på att bli sjuk :/ Får verkligen hoppas att det släpper..

Puss Puss♥

A, Saknar och tänker på dig hela tiden♥


Kommentarer
Postat av: Mysan

Grattis till dig stumpan att skolan äntligen e färdig :) va bra du e :D

Kram på dig!

2010-02-11 @ 20:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback