Världens bästa födelsedag..

Oj oj, vilken underbart rolig födelsedag jag har haft. Firandet började redan i fredagskväll. A var här och jag bjöd på en egengjord exotiskplanka med lite vin till. Sen satt vi i soffan, drack vin och mös framför Let`s dance. Kvällen var helt underbart bra:) Tack för att du finns i mitt liv..:)



Födelsedagen kunde inte börjat bättre då jag fick vakna upp i A:s armar..:) Möter upp syrran vid 11.30 tiden och vi beger oss till Kalmar för lite shopping. Gick igenom varenda affär men hittade ändå inte så värst mycket som lockade. Köpte mig iallafall ett par jeans, en klänning, en skjorta och ett fint diadem. Syrran bjöd på lunch på Zorbas där dom serverade buffè i en salig blandning av mat. Begav oss hemåt vid 17-tiden och jag passade på att vila en timme innan Emily skulle dyka upp vid 19 för att hjälpa mig att förbereda maten. Vid 20- tiden plingar det på dörren och där står tjejerna med två dussin ballonger. Sötnosar!!
Blir tacos och sen daim-tårta till efterrätt framför Melodifestivalen. Sen slänger vi fram spelet Sanning & Konsekvens. Godetid så roligt det var.
Några exempel är:

Anja fick visa sin favoritställning och tar Johanna till hjälp.
Emily ska dansa sexigt till nästa låt på radion.
Jag ska dansa sexigt framför Malin.
Malin ska bedömma våra rumpor.
Johanna ska strippa.
Hanna ska agera sexleksaksförsäljare med hjälp av en flaska.
Johanna visar på en flaska hur hon suger av någon.

Kvällens höjdpunkt var ännu när Johanna dansade ballongdansen. Att jag inte dog av skratt...:) :) :)













Tack alla mina söta, underbara vänner. Ni är fantastiska och betyder så mycket.♥♥♥  Detta var verkligen världens bästa födelsedag..

Resten av natten tillbringade vi på Statt. Dansade, tjoade och sjöng..Vaknar aningen sliten av väckarklockan vid 12 idag. Dags att hoppa upp ur sängen för vid 14 skulle släkten komma. Mormor ringde och avbokade pga hon inte kände sig i form. Så vi bestämmer att vi ska sitta och fika hemma hos syrran istället. Så stackars lilla farmor ska slippa kämpa sig upp för alla mina trappor. Eftermidagen var trevligt och tårtan supergod:)

Har precis tryckt i mig en pizza tillsammans med syrran och Fia. Aj aj min mage.. Snart blir det Wallander på tv.

Puss Puss♥












Kommentarer
Postat av: Hanna

Helt underbara kort.. Johannas ballong dans va ju bara bäst..;)

2010-02-08 @ 00:48:18
Postat av: Hanna

Helt underbara kort.. Johannas ballong dans va ju bara bäst..;)

2010-02-08 @ 00:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback