Super trevlig lördag :)

O härliga söndag. Måste säga att det var helt underbart att vakna idag. Solen strålade in genom fönstrerna och jag hade världens underbaraste kille på kudden bredvid.
Gårdagen var verkligen hur trevlig som helst. Min söta vän Emily är verkligen helt otrolig. Godetid vad hon hade lagat mat och fixat. A och jag stod bara och gapade i dörren när vi kom in.
Det bjöds på bakad potatis med en massa olika röror. Mini pajer, en bricka med en massa olika skinkor och kött. Olika sallader. Ja, listan kan göras lång. Sen till detta rödvin.. Mums!!
Jag var så mätt att jag mådde illa efteråt. Sen dukade hon även fram en ostbricka med hur mkt ostar som helst och till efterrätt chokladpudding med grädde.





Så vad har man att säga om Melodifestivalen. Jag tyckte att Sibels låt var bra och hade hellre sett Pernilla Walgren i finalen framför Peter Jöback. Anna Bergendahl är otroligt duktig men jag var inte överförtjust i låten. Han den där nissen med brudarna.. hmm, Mio, Dino.. Lino..Ahh, Neo:) Han var oxå duktig och låten var ganska bra. Efteråt så kollade vi på filmen På smällen som gick på tv.



Nu har jag och A precis avnjutit en god frukost i mitt soliga köksfönster. Är så otroligt fint väder så vi har bestämt att ta en runda med bilen. En sån där "söndagsroad-trip" som alla pensionärer brukar göra. haha!!


Puss puss♥

Kommentarer
Postat av: Nadja Casadei

Shit vad mysigt du har det gumman!!! Maten och det såg verkligen helt otroligt gott ut! Nu blev jag tokhungrig!!!

2010-03-01 @ 11:55:59
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback