100223

Hej hej..
Är egentligen toktrött men kom på att jag inte slängde in nåt blogginlägg igår heller. Gårdagen var verkligen vad man skulle kalla "fullt ös". Var uppe redan vid 05-tiden eftersom jag hade öppning på jobbet. Åker till min söta vän Anna efter jobbet för lite fika. När jag kommer dit så står människan och gräddar pannkakor och dukar fram glass, grädde och sylt. Mums!! Sen blir det lite kaffe och skvaller. Några timmar senare hör Stefan av sig och vill ta en kaffe. Så åker inom affären för att köpa lite fika. Rusar upp i lägenheten för att kolla till katten och sen iväg hem till Stefan. Emily hade hört av sig under dagen, så istället för att åka hem så åker jag upp till henne. Nån timme senare satt jag nästan och somnade i hennes soffa. Trevligt sällskap man är :/

Nähä, nu får det bli sängen. Jobb hela dagen imorron och sen ska jag träffa min A ♥

Puss Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback