Underbara helg :)

Hej hej!!
Ojoj, vilken trevlig kväll jag hade tillsammans med kollegorna igår. Vi hade bokat bord på Restaurang Michelangelo och möttes upp där vid 19- tiden. Jag beställde nån rätt med fläskfilé som nästan var för fin att äta upp. Otroligt gott var det iallafall. Till detta drack jag rödvin och sedan blev det Italiensk glass med hjortronsås. Ojoj, så otroligt gott. Var första gången jag åt där. Är verkligen till att rekommendera, dock så är priserna otroligt höga. Allt mitt kostade nästan 350 kr. :/ O då valde jag ändå det billigaste i ätväg...
Efteråt så ville tjejerna vidare och ta ett glas så vi begav oss till O`learys där det blev ytterligare lite dricka och dans.
Jag var faktiskt den som gick hem tidigast, otroligt nog. Hade ju lovat att kolla på en film med A som satt hemma. Så vid 23.30 tiden begav jag mig hemåt..
När jag kommer dit så sitter hans aspackade granne i soffan och bara slöddrar. Dom hade haft lite whisky-kväll och grannen hade nog fått i sig ett par glas för mkt. Efter nån timme lyckas vi få ut honom ur lägenheten och beger oss hem till mig. Kollar på halva filmen (Bröllopsfotografen) sen börjar mina ögon gå i kors.
Snark!!

Idag åkte jag och syrran upp till pappa för att käka lite lunch. Han bjöd på pizza och jag bjöd på lite fika ifrån konditoriet till kaffet. Att vi ens lyckades få i oss allt. Sen åkte jagoch syrran till Maxi för att handla.

Nu måste jag kila. Jag och A är uppbjudna hem till Emily & Petter på middag. Sen blir det Melodifestivalen och lite viiiiin ;)

Puss Puss ♥


Kommentarer
Postat av: Maria

Vad mysigt ni haft det. =)

2010-02-27 @ 21:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback