Proppmätt men galet lycklig :)

Hej hej..
Vilken underbart bra dag det har varit idag. Slutade redan kl:13 och begav mig hemåt en liten runda innan jag hade bestämt att träffa A. När jag en timme senare beger mig hem till mitt gull så har han lagat mat :)
Sen blir det fika och mys i soffan i några timmar. Hade bestämt med Emily att åka upp till henne ikväll. När jag kommer upp till henne så står även där mat på bordet. Godetid!!
Har en känsla av att det kommer bli svårt att bli av med dem där extra 3 kilo som jag lagt på mig efter jul/nyår, födelsedag o annat :(

Hittade ett fint kort från min födelsedag som syrran lagt upp på sin blogg. Hoppas det var ok att jag lånade det syster? :)


Jag och min söta farmor ♥


Nähä, nu ska jag rulla mig i säng..proppmätt och galet lycklig :)

Puss Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback