Jävla snöfan...

Hej hej..
Åh, är bara tvungen att avreagera mig lite då jag är på väg att dunka huvudet i väggen snart. Jag kan inte med ord beskriva hur mycket jag HATAR denna snön. Det värsta med den är alla dessa parkeringar som försvinner där jag bor pga stora gigantiska högar av snö som ingen verkar vilja ta bort. Dom byggs bara större och större och parkeringarna blir färre och färre.
Jag var på väg hem från jobbet för en timme sen. Kör två varv runt området där jag bor men hittar ingen parkering. En stund senare lyckas jag hitta en. Överlycklig!! :) Så står det två tanter på andra sidan gatan som skriker till mig " Där kan du inte stå, då kommer inte bilarna förbi" Enligt mina bedömningar så kunde bilar VISST komma förbi. Men orka tjafsa liksom... Så kör iväg igen. Efter några varv runt kvarteret och kring kvarteren bredvid så hittar jag en annan. Överlycklig!! (Igen) Efter lite trix och fix så lyckas jag få in bilen. Då märker jag att dörrfan inte går att få upp pga en jävla snöhög som ligger utanför. AHHHH!! Kör därifrån med en rivstart. Hittar tillslut en parkering 200 meter bort. LYCKA!!!

Upptäcker till min lycka att jag fått bonuskort ifrån H&M. På inte mindre än 550 kr. Precis vad jag behöver :) :) :)

Nähä, nu ska jag möta upp min A. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback