Glad och berg-fri :)

Hej hej.. Så äntligen är man färdig med tvätten. Har tvättat sen jag kom hem från jobbet vid 17-tiden. Nu äntligen är Kebnekaise borta ;)

Blev så glad på jobbet idag. Min kollega som jobbar i köket överraskade mig med en present idag. Som ett grattis för att jag är färdig med pluggandet. Hon sa att hon egentligen skulle gett mig en blomma, men kom sen på att jag sagt att jag inte hade nån vitlökspress. Så hon hade köpt mig en :) Hon gav mig även en kopia på hennes potatisgratäng-recept. Så himla gulligt av henne och jag blev alldeles rörd..



Chefen ringde idag för att fråga hur det hade gått med skolan och för att prata lite om nätverket vi jobbar med. Hon berömde mig och avslutade samtalet med att hon tycker att jag har växt.
Blev så otroligt glad :)

Nu ska jag krypa ner, sista jobbdagen innan helgen imorron. Slutar dessutom tidigt.. Wiiee!! :)

Puss Puss♥


Kommentarer
Postat av: katta

men sis va i gerrans namn ska du me en vitlökspress till?! till finns väl säkert en anledning till att du inte hade ngn innan. det enda du gör i ditt kök e ju att mata katten! :D för i korvstroganoff har man ju inte vitlök haha puss puss

2010-02-13 @ 09:21:53
URL: http://katariiiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback