100221

Hej hej..
Så är det redan söndag och även denna helg har sprungit iväg. Åkte hem till A efter jobbet i fredags och han bjöd på en supergod middag. Köttgryta, ris och en supergod sallad med fetaost. Den grabben vet hur man spelar sina kort rätt i köket :)
Skulle egentligen gått på bio med tjejerna, men fick avboka en timme innan eftersom jag höll på att somna i A:s soffa. Dålig stil jag erkänner. Men hur kul är det med en sovandes Ullis i biosalongen liksom?! :(
Gårdagen tillbringade jag hemma i lägenheten pga skitvädret ute, gick och plockade lite här hemma och läste senaste numret av VR och kollade även lite serier-avsnitt jag missat.
Vid 20-tiden sitter jag och A bänkade framför Melodifestivalen med popcorn. Måste faktiskt säga att jag höll på Elin Lanto, klart bäst av bidragen. Synd att hon inte gick vidare...



Efteråt blev det filmen, Couples Retreat. Nja, sådär. Den imponerade inte så mkt på mig trots lite roliga scener :(




Puss Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback