100216

Hej hej..
Alla ♥-ans dag var super mysig. Hann med en fika hemma hos Hanna under eftermiddagen. Gick hem till A lite senare med Ben & Jerry`s och en stor påse godis tillsammans med en egenskriven dikt och en liten present. Syrran höll på att dö av skratt när hon fick höra den och bad mig att lägga upp den på bloggen. Har dock beslutat att hålla den hemlig, den är till A.. ingen annan :) Blev så glad när jag kom dit. På köksbänken stod det en bukett fina tulpaner, en godisask med hjärtan och en trisslott. "Tur i kärlek, otur i spel" Ja, det verkade ju stämma.. ingen vinst.:(




Jobb som vanligt igår. Stack ner till syrran lite senare för att snacka lite skit och hon bjöd på spagetti & köttfärssås. Riktigt gott :) Satt och kollade på lite kläder och fick syn på en super snygg jeans skjorta. Det började lysa i bådas ögon och den hamnade i shoppingbagen. Jag ska få min i födelsedagspresent av henne, eftersom jag inte hittade mig nåt nere i Kalmar hihi :)
Vi började kolla på Magiska systrar som gick på tv men fick slänga in handduken en timme senare. Toktrött!!

Pratade med min söta vän Anna igår oxå. Hon och familjen ska inte flytta och dom ska dessutom inte gifta sig utomlands. Lycka!! :) Längtar redan till bröllopet..

Nu ska jag kika på senaste avsnittet av OTH  och sen göra ABSOLUT INGENTING hihi:)

Puss puss♥

Kommentarer
Postat av: katta

dåligt beslut tkr ja! klart dikten ska upp på bloggen :) den va ju så klockren!

2010-02-18 @ 15:24:16
URL: http://katariiiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback