100213

Hej hej.. Usch, när ska detta snöande, blåsande och kalla väder försvinna. När kommer värmen?! Är så sjukt trött på detta nu.

Slutade tidigt igår och åkte inom farmor för att överraska med en spontan visit. Hon blev jätte glad. Blev lite kaffe och skvaller i soffan. Hon är så söt min lilla farmor. Man kan verkligen prata med henne om allt och hon har världens finaste hjärta.
Klockan 20 överraskade A mig med ett besök. Trodde inte att han skulle komma eftersom han varit sjuk hela veckan. Blev som vanligt världens mysigaste fredagskväll med Let`s dance, snacks och massa mys.
Kilade ner till TreG i förmiddags för att köpa nåt att äta till kaffet. Hade även med mig varsin semla hem, har ju inte ätit en endaste semla i år. En liten alla ♥ dag bakelse till A slank oxå ner.

Nu ska jag vila en timme eller två.. är helt galet trött.

Puss Puss♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback