100208

Hej.. Åhh, jag är så trött att ögonen går i kors. Jag har totalt tappat räkningen i hur många timmar jag ligger back vad gäller sömn efter denna helgen. Måste dessvärre hålla mig vaken till tidigast 22 iallafall. Annars sover jag aldrig en hel natt :/
Har suttit med min sista insändningsuppgift ikväll. Fråga nr 3 hade ju råkat försvinna och jag var ju dessutom tvungen att göra denna under helgen då min födelsedag skulle firas. Min otur som vanligt!! Hade ingen möjlighet i fredags, lördagen var fullbokad och halva söndagen. Kunde ju iofs suttit andra halvan av söndagen men jag var så trött att jag höll på att somna i syrrans soffa..:(

Idag har jag blivit uppvaktad av mina söta kollegor. Fick två stycken brandvarnare i present, som jag hade önskat mig. Kom ju på förra veckan att jag inte hade en enda brandvarnare i lägenheten. Dom hade klipp och klistat ihop ett eget Grattis-kort med texten "Pedagogiska Ullis tittar på fåglarna med barnen" Jag kan säga att jag blev så generad när jag öppnar det, att jag kände hur röd jag blev. Dom e alldeles galna hela högen!!
Jag har ju liksom blivit "känd" på jobbet genom att vara den som visar "springan" då mina jeans alltid är så låga. Har dock försökt skärpa mig sen den dagen en 1-åring fick tag i min string. Mina kära kollegor tycker då att detta är riktigt kul.. :) 

Måste ändå lägga upp kortet på bloggen, JAG BJUDER PÅ DETTA!! ;) 

Usch, imorron blir det ingen rolig dag. Först har jag lönesamtal med min chef. Sen på eftermiddagen betygsamtal med min historia-lärare.. Är så nervös så jag skakar bara jag tänker på det:( Är bland det värsta jag vet och jag är säker på att jag kommer få tunghäfta när jag pratar med honom...
Jaja, har inget annat val än att hoppas på det bästa..

Nu ska jag krypa ner..underhålla mig med att prata med A över datorn:)  Stackarn är sjuk:( Skickar dig en miljon pussar... :)

Puss Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback