100201

Hejsan... eller egentligen borde jag säga godnatt. Det är märkligt att jag alltid har så svårt att komma i säng om kvällarna. Denna kväll är inget undantag. Kom hem ifrån Emily för en stund sen. Slängde iväg ett mess till henne innan idag och undrade om hon skulle kunna klippa mig ikväll. Vilket hon då kunde. Så nu har jag klippt av mitt otroligt slitna hår och håret är nu strax ovanför axlarna. Sjukt ovant, men det behövdes verkligen. Blev bjuden på mat och sen satt vi och käkade godis framför Paradise Hotel.

Helgen har sprungit iväg och jag har haft sjukt mycket att göra nu när det var sista veckan med historian. A var här i fredagskväll och kvällen var lika underbar och perfekt som jag hade hoppats på:)
Blev däremot inte riktigt lika mycket plugg under lördagen som jag planerat in. Emily ringer och bjuder upp mig på Tacos-kväll. Kan man ju omöjligt säga nej till. Vaknade aningen trött på söndagen och efter att ha hällt i mig en stor kopp kaffe var det dags att göra min historia-tenta. Blev totalt vansinnig då det var omöjligt att öppna filen jag fått utav läraren. Försökte öppna det i olika program, men filet gick alltså inte att hitta. Fick maila läraren 10 minuter senare och förklara problemet. Idag mailade han tillbaks och jag ska få ett nytt prov som jag ska göra på torsdag eftermiddag. Åhh, blir så trött.
Bestämde mig för att jobba vidare på min 5:e och sista insändningsuppgift istället och där blev jag sittandes i hela 7 timmar. Begav mig utsvulten hem till Johanna vid 21-tiden och vi köpte med oss lite McDonalds för att käka framför Wallander som gick på tv.

På lördag är det min födelsedag, längtar :) Kommer bli kanon... hihi

Puss puss och natti♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback