100412

Hej hej..
Jag funderar på att göra om min blogg till en veckoblogg istället. För det är ungefär så ofta jag har tid att sätta mig och blogga numera. Men vad gör det ;) Eller tid och tid, jag antar att det hela handlar om prioritet. Det händer väldigt mycket just nu och tyvärr så har bloggen blivit lidande.

Så för att summera veckan: Onsdagen rullade på och jag tillbringade kvällen med älsklingen. I torsdags slutade jag tidigt så jag och Andreas käkade lunch ute och handlade. Jobbade sent i fredags och var inte hemma förrän strax efter 18. Blev mys med nya Chic framför Talang på tv4. I lördags åkte vi upp till pappa för att sätta på sommardäcken på min bil. Överraskade pappa med frallor och bakelser vilket han blev otroligt glad över. Passade även på att dammsuga ut och torka av insidan på min lilla pärla, godetid så mycket smuts och grus som hamnat där under vintern. På kvällen bjöd älsklingen ut mig på kinarestaurang. Var ju lördagsbuffè så godetid vad vi åt. Efteråt låg vi båda totalt halvdöda i soffan framför en film. På söndagen åkte vi hem till farmor för att fika lite. Köpte med oss lite Budepestbakelser :) Mums!! Därefter åkte vi förbi Andreas mormor och morfar och även hans mamma och pappa. Passade på att gå en runda med Andreas söta vovve Tindra i det fina vårvädret. Ja, och även denna kvällen blev det Bingolotto. Ja, det må vara kärringvarning..men shit jag tycker det är riktigt kul :) Ha ha!!
Så numera får det bli Bingolotto-söndagar.

Snart börjar Hollywoodfruar :) Hihi!!
Vi hörs, puss puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback