Ospännande liv och magsjuka...

Hej hej..
Dags att skriva av sig lite. I min nya "veckoblogg". Nä, skämt o sido. Men just nu händer det inte så himla speciellt mycket spännande i mitt liv. Så ett inlägg i veckan är nog tillräckligt spännande för mina läsare, för tillfället:) Om ni fortfarande finns kvar ? ;)

Så vad har hänt i Ullis ospännande liv den sista tiden, vi summera: I måndags hade jag tvättstugan, ja alltid lika roligt :/ Tisdagen rullar på.. ingenting spännande händer. I onsdags var vi uppbjudna till Emily på kalas för att fira hennes barn som fyllde 5 resp. 6 år. Bjöds på grillat med potatisgratäng och en massa annat gott. Supergod tårta till efterrätt.
På natten blev jag magsjuk och fick sjukanmäla mig från jobbet. Godetid säger jag bara, gjorde inte annat än sprang fram o tillbaks till toan under hela torsdagen. Höll mig hemma även under fredagen men kände mig lite bättre under kvällen. Åkte upp till Andreas föräldrar för att grilla lite.
På lördagsmorgonen ringde min kollega för att undra om jag var sugen på att rida lite. Kände mig ganska hyffsad så begav mig dit 2 timmar senare. Upp på hästryggen och njöt. Trav och galopp fick jag snabbt lägga på hyllan då illamåendet snabbt kom tillbaka. Jäkla skit me!! Vi bestämde oss för att ta en skritt i skogen istället.
Lotta skulle bjuda på nybakta scones, som jag dessvärre knappt kunde få i mig pga illamåendet. Träffar syrran en liten runda efteråt.
På kvällen bjuder Andreas föräldrar oss på pizza. Big mistake!! Aj aj aj!!
Postkodslotteriet har varit i stan och vinsterna hamnade i Nättraby. På söndagen var det artister på scen och utdelning av checkar nere på Stumholmen. Missar även detta då jag ligger plattfall i soffan med illamående precis hela dagen. Vi spelar Bingolotto iallafall, lite skoj får man ju ha mitt i eländet ;)

Nähä, dags att släcka ner datorn. Nu är det Dating in the dark och sen Desperate Housewives :)

En liten hemlis oxå. JAG SKA BLI SAMBO!!! Hihi!!

Puss Puss♥

Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis Ullis! Du verkar va så lycklig så det är ju helt rätt beslut! Kram

2010-04-20 @ 23:33:27
Postat av: Nadja Casadei

GRATTIS älskade vännen!! Vad kul för dig!!! <3

2010-04-23 @ 20:30:17
URL: http://www.nadjacasadei.se
Postat av: Annika

Va roligt Ullis!!Ja du verkar så lycklig bara njut av tillvaron.Jag önskar er ett stort Lycka Till!!

Många kramar

2010-04-25 @ 15:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback