Glad :)

Hej hej..
Åhh vad glad jag är just nu. När jag kom hem från jobbet idag så stor det 10 röda rosor i en fin vas samt ett presentkort från H&M på min köksbänk. Andreas hade varit uppe i lägenheten och lämnat detta innan han stack iväg till träningen.

Jag älskar dig gubben


Blev ingen fika hos Anna igår. Det visade sig att hon hade för mycket att göra så vi skulle skjuta upp det några dagar. Istället åkte vi upp och drack lite kaffe hos Emily och Petter. Därefter åkte vi hem för att laga lite mat. Fläskfilè, hasselbackspotatis, grönpepparsås och en god fetaostsallad. MUMS!! Andreas skulle upp och jaga vid 19-tiden så lillasyster kom på besök en runda.

Puss puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback