100424

Hej hej..
Så har man äntligen tagit upp arslet ifrån sängen. Igår hade Malin 25-års fest ute på Långö och temat var "huvudbonad". Så efter jobbet sprang jag och Andreas upp på stan för att inhandla nåt i hatt-väg till honom. Jag själv skulle få låna en hatt av syrran. Ja, vad säger man. Toksnygga blev vi iallafall :) Festen var trevlig och maten var god. Malin fick ett presentkort på ett fallskärmshopp av oss i present. Någonting som jag själv ALDRIG skulle göra, men ska bli sjukt kul och få se  :)
Andreas hade fixat skjuts av in till stan för oss vid 00-tiden. Toktrötta efter att ha jobbat hela dagen. Syrran hör av sig, så kikar förbi henne en runda på hemvägen. Där blir vi sittande till kl 02 tillsammans men hennes trevliga kompisar.

I onsdags slutade jag tidigt så jag och älsklingen hade bokat in en trip till Kosta outlet. Jag hade aldrig varit där. Hittade faktiskt ingenting till mig själv, eller så letade jag inte tillräckligt men hittade både skor, jeans och skjorta till Andreas. En riktig mysig och trevlig dag iallafall, som vanligt med världens underbaraste pojkvän :)

Nähä, dags att ta sig ut till köket för lite frukost sen får vi se vad dagen har att erbjuda :)

Puss Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback