En rolig helg...

Hej hopp..
Ojoj, vilken rolig helg jag har haft. I fredagskväll kom Bianca förbi på lite vinkväll, skulle ju endast ta något glas och sitta och snacka. Istället blir det att vi häller i oss varsin vinflaska och sen blir det Nivå.
På vägen upp till Nivå så går Bianca och dricker en cider. Helt plötsligt så dyker det upp en polisbil som får syn på detta. Polisen hissar ner rutan och ber mig att säga till Bianca att stanna. Bianca däremot som fått syn på bilen går snabbare och snabbare.
Jag springer efter: Bianca, kasta cidern!!
Cidern flyger in i buskarna lika snabbt som poliserna flyger ur bilen.
Han haffar tag i oss utanför bankomaten: Hörru, varför stannar ni inte??
Vi: Ehh, vi hörde inte..(och sen ett stort leende)
Polisen: Hur mycket har ni druckit ikväll.
Bianca ler ett ännu större leende: Varsin vinare..
Polisen: jaja, nu tar ni det lugnt ikväll..
Vi: mmm...
Att jag inte dog. Här är man 27 år gammal och står där som en oskyldig liten 10-årig flicka alldeles stum framför polisen.
Vi hade iallafall en riktig kul kväll och jag antar att jag mådde som jag förtjänade dagen efter..

Igår så var Hanna, Yessie, Anja och Malin här på tjejkväll. Vi spelade Sanning och konsekvens och hade verkligen hur kul som helst.
Några av tjejerna fick lite uppdrag att göra under natten.
Yessie skulle dansa fågeldansen på dansgolvet och dessutom få en främling att också göra detta.
Anja skulle köra en raggningsreplik i form av:" Hej, kan jag få låna din mobil, jag lovade att ringa mamma när jag blev kär"
Malin skulle gå fram till en främmande kvinna och fråga henne om hennes bröst är äkta.
Hanna skulle gå fram till en kille i baren och ta på hans armar sexigt och fråga om han tränar.
Jag själv slapp, haha:)
Som sagt en riktigt kul kväll. Nu ska jag krypa ner, helt slut och börjar tidigt imorron. Hanna har varit här ikväll o kollat på lite film, självklart så är jag alltid den som somnar. Trevligt sällskap man är..

Puss puss o natti♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback