sjuk..:(

Hej hej..
Så ligger jag här i sängen för andra dagen i rad och börjar lite smått få liggsår i rumpan. Nä, skämt o sido. Kände mig dålig när jag vaknade igår morse, lite snurrig, trött, frös och började känna mig svullen i halsen. Tog mig till jobbet men 4 tim senare var det dags att kasta in handduken och bege mig hemåt. Kröp ner i sängen och där blev jag liggandes, hela dagen, hela kvällen och hela natten.
Idag känner jag mig lite bättre. Jag fryser inte, känner mig hyffat pigg men halsen är fortfarande öm.
Tur att man fått tag i lite bra filmer och dem 4 senaste avsnitten av True Blood annars hade jag nog dött av tristess.



Ja, nu vet ni att jag lever.. nu blir det åter sängläge..
Puss Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback