Måndag igen...

Hej hej..
Så är det måndag igen vilket innebär en ny arbetsvecka. Idag vid 08 så skulle jag besikta bilen, men när jag skulle gå in och registrera mig så visade det sig att det inte fanns nån bokning. Vad fan!!
Jag snackade med en kille som hänvisade mig in till nån dam på kontoret.
-Nä, det har blivit en avbokning eftersom det skett ett ägarbyte!! Pengarna kommer att återbetalas till den förra ägaren..

Ahh, jag blir snart skogstokig på allt som har med bilar att göra. Som tur var så fanns det en avbokning kl 16.30.
Min lilla Johanna som inte hade nåt speciellt för sig gjorde mig sällskap dit efter jobbet. Sen låg vi hemma hos mig i varsin soffa, helt färdiga och kollade på några avsnitt av Newlyweds.
Idag har även mina studier börjat igen. Valde att denna gången gå ner på kvartsfart istället, måste ju liksom ha nåt socialt liv oxå;) Så nu blir det Historia i hela 20 veckor..


Kikade in på Nelly.se innan och fann dessa två snyggingar. Kunde inte låta bli!! Så nu är dom på väg hem till mig:)


Puss Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback