Höstmörker...

Hej hej alla i höstmörkret.
Usch, det märks verkligen att det är höst. Det börjar bli kallt och ruggigt. Det blåser massor och det är mörkt när man går till jobbet. Iallafall idag när jag började 06.15. Fy tusan så jobbigt det är att börja så tidigt, känns ju som att man går till jobbet mitt i natten. Fördelen med att börja tidigt är ju att man oxå slutar tidigt. Slutade vid 13 idag och hade tänkt börja med denna veckans uppgifter i historian. Där hade jag fel, när jag skulle logga in på min studiesida så var det nåt fel och det kom bara upp "error". Jäkla skit..men inget o göra åt. Så slängde mig i sängen med täcket under hakan och kollade senaste avsnittet av Privileged istället.
Några timmar senare var det dags att bege sig till jobbet igen för kvällsmöte. Tiden gick ganska snabbt och nu är min lilla söta syster på väg hit för att kolla på Idol och sedan filmen The Proposal.

I lördagskväll var jag hemma hos min söta Emily på lite "movienight". När jag kom dit så stod det en godisskål på bordet utan dess like.
Visade sig att hennes barn på 4 och 5 år hade kommit på den strålande iden att baka en kaka för att överraska mamma med. Så dom hade blandat ihop alla ingredienser och sen ställt in det i mikron. Behöver jag poängtera att Emily var vansinnig och att det nu var deras lördagsgodis som vi istället skulle äta upp.
Blev två filmer och självklart så somnade vi både halvvägs in i första filmen.
Som vanligt!! När vi väl kollat färdigt på båda, eller iallafall till 50% då vi råkade somna några ggr även under den andra filmen så var klockan 03.
Dags att köra hem. Gårdagen tillbringade jag i min säng, nästan hela dagen. Alldeles underbart!! Låg och läste tidningar och kollade en massa The Hills avsnitt.
Lite senare på kvällen mötte jag upp min lilla Johanna för att kolla på Ensam mamma söker. Börja bli lite av en tradition att vi gör det ihop på söndagskvällarna.

Nähä, nu har min söta syster anlänt så snart är det dags för Idol och film..

Puss Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback