Trevlig lördag...

Hej hej..
Så kom man precis hem efter att ha varit iväg sen 09 i morse. Dagen har jag spenderat i min söta lillasysters sällskap. Vi begav oss till Kalmar på en liten road-trip för att kika i lite affärer och uppdatera varandra om det senaste skvallret.
På väg tillbaka åkte vi inom hennes kompis Fia för att dricka lite kaffe. Syrrans telefon ringer och hon försvinner ut i köket. 3 minuter senare kommer hon skuttandes tillbaka och det lyser glädje i hennes ansikte.
-Det var pappa, han ska köpa mig en ny LCD-tv.
Så på väg tillbaka till stan möter vi upp papsen och syrran får sig en splitter ny tv. Hon älskar verkligen sin nya tv. Se här!!  Vi har verkligen världens bästa pappa.
Hem till syrran för att installera tv:n och pappa bjuder på mat.
Ikväll har jag och Emily bokat en "film och myskväll". Jag var egentligen sugen på att gå ut och har haft planer på det hela veckan men ångrade mig. Ganska skönt med en vit helg och jag behöver verkligen plugga imorron.


Nu ska jag hoppa i myskläderna och bege mig...

Puss Puss♥




Har misstänkt en längre tid att jag verkar vara allergisk mot parfym. Mitt ansikte liksom blommar upp och får en massa prickar när jag burit smink för länge. Så idag bestämde jag mig för att pröva lite produkter ifrån Clinique.
Betydligt mycket dyrare men vi hoppas att det passar mig bättre...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback