090920

Hej hej...
Ännu en helg som går mot sitt slut, usch så deprimerande. Bilen gick inte igenom besiktningen i måndags. Jäkla skit!! Hämtade bilen på verkstan i onsdags efter att haft den inne på service. Bad även grabbarna att fixa till sakerna som besiktningsmannen påpekat. Kom därifrån med en faktura på 5600 kr. Aj aj aj!! Den gjorde ont!!
På kvällen dök min lilla Johanna upp för att göra mig sällskap framför Idol.
I fredags kväll var Mr R här. En riktigt trevlig kväll med en massa snack och mys. Delade på en Bag in Box som nästan var slut framåt 01 tiden, då blev det en spontan utgång. Träffade några av hans kompisar ute och det bjöds på drinkar.
Halva gårdagen tillbringade jag i sängen, helt slut. Hade egentligen planerat in att gå på bio med Johanna men det var tyvärr slutsålt. Istället dök Johanna upp med en goodie-bag i form av chips, godis och dip. Blev lite gamla filmer hemma i min soffa istället. Idag ska hon även bjuda mig på lunch/middag. På valfritt ställe. Finner inga ord för hur fin och underbar vän jag har.
Älskar dig massor pluttis :)
Så drar även hockey-serien igång idag. Första matchen spelas nere i Malmö mot Pantern IK. Orkar inte ens lite ta mig dit utan får hejja här hemifrån istället.

Nähä, nu vankas det mat på stan. Mums!!

Puss Puss♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback