090913

Hej hej alla härliga människor..
Så sitter jag här och snörvlar för till råga på allt så har jag blivit förskyld oxå. Skit!! Var ju hemma mån och tis men kände mig lite bättre på ons och begav mig tillbaks till jobbet. Nu under helgen har min halsont kommit tillbaks och jag känner mig inte helt hundra i kroppen. Skullle egentligen på hockey idag, men valde att stanna hemma. Får bli lite mat framför tv:n med lilla Johanna istället. Lika bra det så jag blir frisk nån gång.
I tisdagskväll blev det lite film med Thomas och Johanna hemma hos Totte. Nån dålig B-skräckis och jag satt nog mestadels bakom täcket. Jag verkligen hatar skräckfilmer men ändå så ska jag alltid titta på dom. E ju jävligt märkligt!
I torsdags var jag på Stråh för att fixa håret. Riktigt skönt att kunna dra fingrarna igenom det igen, så sjukt slitet efter sommaren.
Kom hem helt slut efter jobbet i fredags och kom på att jag hade tvättstugan, INTE kul:( Efteråt blev det lite film med Thomas, Martin och Erik hemma hos Totte.
Skulle egentligen upp till Emily igår, men vi valde att avboka. Båda två kände sig lite småkrassliga. Fick bli filmkväll med Johanna istället med glass och snacks...
Nähä, nu ska jag kila, ska möta upp min lilla Johanna. Sen blir det min alldeles egna "Ulliskur" i form av Ensam mamma söker/Världens bästa Johanna/ Kebab..Mums!!

Puss Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback