090902

Hej hej...
Egentligen så borde jag krypa ner för jag är hur trött som helst, men så kommer jag på tusen saker jag ska göra. När jag stod i duschen i morse så kröp det en döäcklig spindel på mitt duschdraperi.. jag högg tag i min schampoflaska och skulle döda den. Spindeln dog, men oxå mitt duschdraperi.. jag slog ett stort hål i det och det gick nästan mitt i tu. Hur är det liksom möjligt?!!
Så idag efter jobbet följde min kära vän Johanna med mig ut till Jysk för att skaffa mig ett nytt, blev även lite nya blommor på Blomsterlandet.
När jag kom hem så rusade jag in i duschen för att göra iordning mig för hockey i arenan mellan Khk- Skåre. Möter upp Hanna, Bianca och Ella där.
Blev vinst:)
Skulle egentligen bort till Hanna en runda efteråt för att snacka lite innan tjejerna skulle vidare till Nivå, men hamnade ju framför Bachelorette-finalen. Så fick ställa in!!
:) Hon valde Jessie, otippat..men kul:)
Igår kväll låg jag platt fall hemma hos Hanna för att kolla på Twilight, kan liksom inte fatta detta att människan INTE sett denna film. Själv så har jag säkert sett den 10 ggr, hur bra som helst och vem vill liksom inte ha en alldeles egen Edward Cullen;)
Så där låg vi och tryckte i oss popcorn, godis och glass samtidigt som vi dregglade över världens snyggaste vampyr..




Nähä, nu blir det sängen och nya VR ;)

Puss puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback